pirmadienis, rugsėjo 29, 2008

VISIŠKAI VIENODI

Nuolatinis bendravimas vienų su kitais ir su naujokais yra šviesieji mūsų gyvenimo momentai.

ANONIMINIAI ALKOHOLIKAI, p. 78

Į susirinkimą atėjo girtas, pertraukinėjo kalbančius, atsistojo ir nusivilko marškinius, svirduliavo pirmyn atgal pasiimti kavos, pareikalavo žodžio, galų gale, išvadinęs grupės sekretorių necenzūriniais žodžiais, išėjo. Buvau patenkintas, kad jis tada atėjo – aš dar sykį pamačiau, koks buvau anksčiau. Bet taip pat pamačiau, koks esu dabar ir koks galėčiau būti. Nebūtinai turiu būti girtas,- kartais noriu būti išskirtinis ar dėmesio centre. Dažnai jausdavausi įžeistas ir atsakydavau įžeidimu, jei į mane žiūrėdavo tik kaip į vieną iš daugelio. Kuo labiau tas girtas žmogus stengėsi parodyti, kad yra ypatingas, tuo geriau supratu, kad mes visiškai vienodi.

KASDIENINIAI APMĄSTYMAI

Komentarų nėra: