penktadienis, rugsėjo 26, 2008

MŪSŲ VAIKAI

„Nustojusiam gerti alkoholikui gali būti sunkumų, atkuriant draugiškus santykius su savo vaikais,...Ilgainiui vaikai pamatys, kad tėtė jau yra kitoks žmogus. ...“

Anoniminiai alkoholikai, psl. 118

Kelyje į pasveikimą aš gavau dovaną, kurios negalima nusipirkti. Tai buvo atvirukas nuo mano sūnaus, besimokančio koledže. „Tėti, tu negali įsivaizduoti, kaip džiaugiuosi, kad viskas gerai. Su gimtadieniu, myliu tave. „ Sūnus man buvo man buvo sakęs, kad anksčiau jis mane mylėjo. O paskutinių Kalėdų atostogų metu verkdamas pasakė: „Tėti, aš myliu tave! Nejaugi nematai, ką tu sau darai?“ Aš nemačiau. Sukrėstas aš apsiverkiau, bet šį kartą, gavus sūnaus atviruką, tos ašaros buvo džiaugsmo, o ne nevilties ašaros.

KASDIENINIAI APMĄSTYMAI

Komentarų nėra: