ketvirtadienis, lapkričio 20, 2008

KLASIKINĖ MALDA

„Viešpatie, padaryk taip, kad aš būčiau Tavo taikos ir ramybės pasiuntinys, kad neščiau meilę ten, kur gyvuoja neapykanta; atlaidumą ten, kur vyrauja blogis; vienybę ten, kur yra nesantaika; tikėjimą ten, kur tebėra abejonės; tiesą ten, kur viešpatauja melas; viltį ten, kur yra nusivylimas; džiaugsmą ten, kur yra liūdesys; šviesą ten, kur tamsa. Viešpatie, padaryk, kad nebūčiau guodžiamas, bet guosčiau kitus; kad suprasčiau, o ne tikėčiausi supratimo; kad mylėčiau, o ne . Kitiems atleisdami, gauname atleidimą. Mirdami gimstame Amžinam gyvenimui. Amen.“

DVYLIKA ŽINGSNIŲ IR DVYLIKA TRADICIJŲ, psl. 97

Nežiūrint, kur esu savo dvasinio augimo kelyje. Šv. Pranciškaus malda padeda man užmegzti sąmoningą kontaktą su Dievu kaip aš Jį suprantu. Manau, kad vienas iš mano tikėjimo Dievu pranašumų yra tai, kad aš Jo ar Jos nesuprantu. Esu tikras tik tuo, kad jeigu aš ir toliau tobulinsiu savo sąmoningą ryšį, tai žinosiu Jo valią sau pačiam ir turėsiu stiprybės tą valią išpildyti.

KASDIENINIAI APMĄSTYMAI

Komentarų nėra: