penktadienis, rugsėjo 19, 2008

PRIĖMIMAS

„Mes sutikome su tuo, kad dar likusiais savo pačių rezervais nugalėti alkoholio negalime, taigi mes priėmėme ir iš to išeinantį faktą, kad tik priklausymas nuo Aukštesniosios jėgos (arba tik mūsų A.A. grupė) gali atlikti šį ligi šiol neįmanomą darbą. Nuo tada, kai mes galėjome pilnai priimti šiuos faktus, prasidėjo mūsų išsilaisvinimas nuo vergavimo alkoholiui.“

AS BILL SEES IT, p. 109

Laisvė atėjo pas mane tik tada, kai sutikau, jog galiu perduoti savo valią ir savo gyvenimą Aukštesniosios Jėgos, kurią vadinu Dievu, globai. Kai supratau, kad tai, ką išgyvenu, yra gyvenimas, ir kad Dievas padės man įveikti sunkumus ir dar daugiau, į mano gyvenimo chaosą ėmė sunktis ramybė. Nuo tada Jis padėjo man visuose sunkumuose! Kai priimu situacijas tokias, kokios jos yra, o ne kokios norėčiau, kad būtų, aš galiu pradėti augti ir įgauti ramybę ir taiką.

KASDIENINIAI APMĄSTYMAI

Komentarų nėra: